سیاه مشق های ما

وب نوشت های احمد مسرت

سیاه مشق های ما

وب نوشت های احمد مسرت

تسلیت

 

در گذشت ناگهانی دوست عزیزمان مرحوم << یداله جمالی >> را  

 

به  خانواده محترم و دوستان و آشنایان تسلیت می گوئیم و از خداوند  

 

برای  ایشان طلب مغفرت و برای بازماندگان و دوستانش صبر جمیل  

 

مسئلت  داریم

نظرات 2 + ارسال نظر
رسول مسرت سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:32 ق.ظ

گذشت روزگارازشدیدترین تندبادهانیزسرعتی بیشترداردانگارهمین چندوقت پیش بامرحوم(یداله جمالی)دریک دیارغریب باهم روزگارسپری می نمودیم وهرمسرورازگذشت زمان بودیم غافل ازاینکه به فراق نزدیک می شدیم.
خدابیامرزدمن نیزبه نوبه خودفقدان این عزیزرابه خانواده محترم ایشان بویژه آقای چنگیزبهنژادتسلیت عرض می نمایم.

روشن دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:23 ب.ظ

او کسی بود که ...
او روزی هم بازی بچگیهایم بود



روزی رفیق تنهائی هایم


روزی هم پیمان سر سفره ام


او روزی آغوش گرمی برای گریهایم بود و روزی


شانه های آرام بخشی برای قلب و روح و جانم


او کسی بودکه


با اشکهای من اشک می ریخت،با خنده های من می خندید


با شادیهای من شاد بودو با غصه های من غمگین


او کسی بود که


با لبخندهای خود مرا شاد می کرد،با حرفهای خود مرا امید می داد


با دستهای مهربان خود نوازشم می کرد


او کسی بود که


با او می خندیدم با او گریه می کردم


با او صفا به دل می دادم وبا عشق او رنگ تازه ای به قلبم می بخشیدم


در نهایت او کسی بود که . . .

ممنون از ابراز همدردی شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد